Lark - Magamról

Néhány szót magamról ...



Egy 24 éves , introvertált , lány volnék, aki sajnos nem egészen ebben a világban él.
Néha úgy érzem csak a saját fejemben létezem.
Nem vagyok egy egyszerű eset, mivel szociálisan szorongó , perfekcionista , önbizalom hiányos és néha kissé " őrült " vagyok ...
Nem különcködöm szándékosan, de tény hogy nem tudok kijönni az emberekkel, ugy ahogy az normális lenne ...
Van egy buborék amiben élek és innen ritkán vagyok képes félelem nélkül kilépni , kevés ember akad aki képes kirángatni a világba.
Nagy ellentmondás áll fent a külvilág felé megmutatkozó énem és a belső világom között : Kifelé elviselhetetlenül merev vagyok , olyan valaki aki egyszerűen nem ismeri a spontaneitást és pánik rohamot kap a legkisebb " forgatókönyvtől " eltérő történéstől.
Humorom nagyon sajátságos. Ha képes vagy megnevetettni akkor büszke lehetsz magadra , mert ez nagy dolog.
Generalizált és szociális szorongásom miatt folytonos feszültséget élek meg és véleményem szerint ezért " blokkolom " a saját érzelmeim megnyilvánulását.
Iszonyúan nehéz elengednem magam és semmilyen társaságban nem tudom jól érezni magam .
Ezzel szemben belül szinte szétvetnek az érzelmek . A belsőm , olyan mint egy fordított , szìnesebb verziója annak aki kifelé vagyok .
Ez elég nagy feszültséget generál bennem , mert sajnos egyelőre nem tudom megtalálni a középutat a "két énem " között ...
Vannak dolgok amik megragadnak a fejemben és nem tudom őket elengedni . De komolyan nem .
Imádom a könyveket és a filmeket. Ezek a dolgok képesek elterelni a gondolataimat mind az összes szorongásomról és mániámról.
Ha van egy könyv ami beszippant az olyan mint egy gyógyszer . Akkor egy kicsit normálisnak érzem magam .

Alap dolgok még rólam :

🔸️Bak a csillagjegyem ( nagyon nagyon nagyon Bak vagyok )

🔸️ Rajzolok . Nem annyira aktivan de szeretek firkálgatni .

🔸️Imádom a musicaleket !

🔸️ A történelem nagy hatással van rám. Leginkább a 19. Századért vagyok oda de mindent szeretek ami nem " modern ".

🔸️ Grobanite vagyok. Az az aktiv és lelkes Josh Groban fan. Sajnos kissé néha túl lelkes is XD Gyenge pontom ez a fandom és néha kiakadok miatta ...

Röviden ennyi . Később még írok a generalizált szorongásról .

Megjegyzések